Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki
204
BLOG

Czarny marsz, czyli eugenika i pedofilia

Bolesław Głowacki Bolesław Głowacki Polityka Obserwuj notkę 0

W poniedziałek miałem wątpliwą przyjemność długi czas jeździć z czarnymi „skrobankami”, przeważały studentki i licealistki z kumplami, to przecież fun urwać się z zajęć i z wykładów. Metodę „czynu społecznego” zamiast lekcji młode pokolenie ma przećwiczone za punkty do liceum najczęściej z „Orkiestrą”. Druga liczna grupa czarnych „skrobanek” nie zaliczała się już do wieku produkcyjnego. Nieliczne przedstawicielki wieku 25-40 lat smagały staropanieństwem. O czym świadczy tak liczna reprezentacja uczennic i studentek w proteście? Zjawisko świetnie scharakteryzował mistrz gatunku z łamów „Najwyższego Czasu”, chodzi tu jawnie o polityczną pedofilię. W szkołach każdy nauczyciel WOS-u wykorzystuje stanowisko do politycznej agitacji, słyszałem o WOS-ach prawicowych, słyszałem o nauczycielu z ONR, na własne oczy widziałem kodówę, która rzygnęła na mnie tolerancją, ukończyła przecież renomowane kursy wieczorowe z historii. Zjawisko to narodziło się we Francji, telewizja, jak jeszcze oglądałem, pokazywała paryskie marsze protestu z licealistami w pierwszych rzędach- europeizujemy się.

Zwolennicy Europy na marszu trochę przesadzili, tak otwarte odmawianie prawa do istnienia osobom niepełnosprawnym powinno być ścigane z urzędu. Protestujący tworzą atmosferę linczu na niepełnosprawnych, to jest prawnie zakazane. Trudno nie przypomnieć, że Hitler i Szwecja kultywowali pseudonaukę eugeniki tj. wykluczania ze społeczeństwa osób odbiegających od wymyślonych „norm”.

Jest jednak druga strona protestu, ta skierowana do kobiet z miast powiatowych. Poznałem taką niedawno, urodziła 3 synów. Życzę jej wszystkiego najlepszego, ale urodzić mogła w mieście powiatowym, a ona uparła się w Warszawie. Świetnie trafiła w „500+”, a synowie uprawiają retro tj. bandyterkę na Starej Ochocie. Muszą być jakieś granice z tym retro.

W ogóle to marsz powinien być na czerwono, ale odpadłaby część kolegów.

Podzielę się refleksjami ze spacerów po Warszawie

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Polityka